WSPARCIE
TECHNICZNE
PROFESJONALNY SERWIS
NA ETAPIE WDROŻENIA ORAZ UŻYTKOWANIA SYSTEMÓW
WSPARCIE
TECHNICZNE
Profesjonalny serwis
na etapie wdrożenia oraz użytkowania systemów

Pojedyncze zlecenie

 

serwis IT

zgłoszenie e-mail

 

Zlecenie serwisowe ad-hoc realizowane jest według kolejności zgłoszeń w możliwie  najkrótszym terminie. Usługa wyceniana zgodnie z aktualnym cennikiem usług serwisowych.

Opieka serwisowa

 

Opieka serwisowa IT

zgłoszenie e-mail lub telefonicznie

 

Zlecenia serwisowe wykonywane bezzwłocznie objęte gwarantowanym czasem realizacji. 4 poziomy usługi celem lepszego dopasowania do potrzeb klienta. Sprzęt zastępczy w przypadku awarii.

24h / 365 dni w roku

 

opieka serwisowa IT

wsparcie techniczne

 

Dostępność serwisu oraz wsparcia dla klientów obsługiwanych na podstawie usługi Opieka Serwisowa. Bezpośredni dostęp klienta do inżynierów wsparcia.

Gwarancja

 

serwis IT

odpowiedzialność

 

Instalacje, wdrożenia oraz usługi wykonywane przez dział wdrożeniowo - serwisowy objęte gwarancją jakości.

Zaufanie

 

doświadczenie

 

"Najcenniejszych rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze" - Albert Einstein


KONTAKT

Chciałbyś się skonsultować, poznać wycenę interesującego Cię rozwiązania lub obecny system teleinformatyczny sprawia problemy?  Zapraszamy.

 


 

wsparcie techniczne IT PABX

 

Dział projektowo-handlowy

Pon - Czw: 8:00 - 16:00
Pt:  8:00 - 14:00

info@ost-e.pl

wsparcie techniczne IT PABX

 

Wsparcie techniczne

Pon - Czw: 8:00 - 16:00
Pt:  8:00 - 14:00

wsparcie@ost-e.pl

wsparcie techniczne IT PABX

 

Biuro

ul. Wita Stwosza 13
41-506 Chorzów

tel. (+48) 32 346 08 80

Call Now Button