WSPARCIE
TECHNICZNE
PROFESJONALNY SERWIS
NA ETAPIE WDROŻENIA ORAZ UŻYTKOWANIA SYSTEMÓW
WSPARCIE
TECHNICZNE
Profesjonalny serwis
na etapie wdrożenia oraz użytkowania systemów

Pojedyncze zlecenie

 

zgłoszenie e-mail

 

Zlecenie serwisowe realizowane według kolejności zgłoszeń w możliwie  najkrótszym terminie. Usługa wyceniana zgodnie z aktualnym cennikiem usług serwisowych.

Opieka serwisowa

 

zgłoszenie e-mail lub telefonicznie

 

Zlecenia serwisowe wykonywane bezzwłocznie, objęte gwarantowanym czasem realizacji. 4 poziomy usługi celem lepszego dopasowania do potrzeb klienta. Sprzęt zastępczy w przypadku awarii.

24h / 365 dni w roku

 

dostępność serwisu

 

Dostępność serwisu oraz wsparcia dla klientów obsługiwanych na podstawie usługi Opieka Serwisowa. Bezpośredni dostęp klienta do inżynierów wsparcia.

Gwarancja

 

odpowiedzialność

 

Instalacje, wdrożenia oraz usługi wykonywane przez dział wdrożeniowo - serwisowy objęte gwarancją jakości.

Zaufanie

 

doświadczenie

 

"Najcenniejszych rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze" - Albert Einstein


KONTAKT

Chciałbyś się skonsultować lub poznać wycenę interesującego Cię rozwiązania?  Zapraszamy.

 


 

 

Obsługa Klienta

Pon - Czw: 8:00 - 16:00
Pt:  8:00 - 14:00

info@ost-e.pl

 

Wsparcie techniczne

Pon - Czw: 8:00 - 16:00
Pt:  8:00 - 14:00

wsparcie@ost-e.pl

 

Biuro

ul. Wita Stwosza 13
41-506 Chorzów

tel. (+48) 32 346 08 80

Call Now Button