WSPARCIE
TECHNICZNE
PROFESJONALNY SERWIS
NA ETAPIE WDROŻENIA ORAZ UŻYTKOWANIA SYSTEMÓW
WSPARCIE
TECHNICZNE
Profesjonalny serwis
na etapie wdrożenia oraz użytkowania systemów

Opieka serwisowa

Usługi działu wdrożeniowo-serwisowego stanowią istotny element naszej oferty wyróżniający firmę OST-ENGINEER na rynku pod kątem jakości oraz sposobu obsługi Klienta.

Wszelkie realizowane przez nas zadania wykonujemy z pełną odpowiedzialnością udzielając Klientom pełnej gwarancji ich jakości.

 


Forma obsługi serwisowej

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów oferowany przez nas serwis dostępny jest w dwóch formach:

- bieżąca obsługa serwisowa: zlecenie serwisowe realizowane jest według kolejności zgłoszeń w możliwie  najszybszym terminie i wyceniane zgodnie z cennikiem usług serwisowych.

- opieka serwisowa SLA: zlecenia serwisowe wykonywane są bezzwłocznie i objęte są gwarancją usunięcia awarii (max 48 godzin). Dodatkowo opieka serwisowa SLA obejmuje m.in. rabaty na wykonane usługi, nieodpłatne godziny pracy serwisu / zdalną administrację, sprzęt zastępczy w przypadku awarii czy opiekę konsultanta.

Kompetencje terytorialne

 

 

Instalacje oraz bieżący serwis systemów teleinformatycznych realizowany poprzez dział wdrożeniowo-serwisowy OST-ENGINEER

Instalacje realizowane poprzez dział wdrożeniowo-serwisowy OST-ENGINEER - bieżący serwis systemów teleinformatycznych realizowany poprzez naszych Partnerów


KONTAKT

Chciałbyś się skonsultować lub poznać wycenę interesującego Cię rozwiązania? Zadzwoń.

 


 

OBSŁUGA KLIENTA

Pon - Pt: 8:15 - 16:15
Tel. (+48) 32 346 08 80
info@ost-e.pl

WSPARCIE TECHNICZNE

Pon - Pt: 8:15 - 16:15
Tel. (+48) 32 346 08 88
wsparcie@ost-e.pl

BIURO

ul.Wita Stwosza 13
41-506 Chorzów

Zadzwoń