WSPARCIE
TECHNICZNE
PROFESJONALNY SERWIS
NA ETAPIE WDROŻENIA ORAZ UŻYTKOWANIA SYSTEMÓW
WSPARCIE
TECHNICZNE
Profesjonalny serwis
na etapie wdrożenia oraz użytkowania systemów

Wsparcie techniczne

 

Usługi działu wdrożeniowo-serwisowego stanowią istotny element naszej oferty wyróżniający firmę OST-ENGINEER na rynku pod kątem jakości oraz sposobu obsługi Klienta.

Wszelkie realizowane przez nas zadania wykonujemy z pełną odpowiedzialnością udzielając Klientom gwarancji ich jakości.

 


Formy obsługi serwisowej

 

bieżąca obsługa serwisowa - zlecenie serwisowe realizowane jest według kolejności zgłoszeń w możliwie  najszybszym terminie i wyceniane zgodnie z cennikiem usług serwisowych.

 

opieka serwisowa - zlecenia serwisowe wykonywane są bezzwłocznie i objęte są gwarantowanym czasem usunięcia usterki. Dodatkowo usługa obejmuje m.in. rabaty na wykonane usługi, nieodpłatne godziny pracy serwisu / zdalną administrację, sprzęt zastępczy w przypadku awarii czy wsparcie konsultanta.

Kompetencje terytorialne

 

 

Instalacje oraz bieżący serwis systemów teleinformatycznych realizowany poprzez dział wdrożeniowo-serwisowy OST-ENGINEER

Instalacje realizowane poprzez dział wdrożeniowo-serwisowy OST-ENGINEER - bieżący serwis systemów teleinformatycznych realizowany poprzez naszych Partnerów


KONTAKT

Chciałbyś się skonsultować lub poznać wycenę interesującego Cię rozwiązania?  Zapraszamy do kontaktu.

 


 

OBSŁUGA KLIENTA

Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Tel. (+48) 32 346 08 80
info@ost-e.pl

WSPARCIE TECHNICZNE

Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Tel. (+48) 32 346 08 88
wsparcie@ost-e.pl

BIURO

ul.Wita Stwosza 13
41-506 Chorzów

Zadzwoń