MONITORING
CCTV
MONITORING BIUR, OBIEKTÓW
PRZEMYSŁOWYCH ORAZ UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
MONITORING
CCTV
Monitoring biur, obiektów
przemysłowych oraz użyteczności publicznej

Widok kamer nie budzi już zdziwienia. Jest czymś normalnym, do czego zdążyliśmy się przyzwyczaić. Z monitoringiem spotykamy się na każdym kroku: w miastach, w zakładach pracy czy w sklepach.

Częściej wątpliwości budzi jego jakość. Zdarza się, że gdy dochodzi do niepożądanego zdarzenia okazuje się, że kamery nie obejmowały swoim polem widzenia miejsca wystąpienia incydentu lub zapis z monitoringu był nieczytelny, głównie ze względu na nieodpowiednio dobrane urządzenia.

Najważniejszym elementem monitoringu CCTV są kamery. To od ich parametrów w największym stopniu zależy jakość zapisywanego obrazu.

Drugim elementem, bywa że bagatelizowanym, mającym istotny wpływ na jakość pracy systemów telewizji przemysłowej, jest kwestia okablowania. Tutaj z pomocą przychodzą rozwiązania IP, które wymuszają pewne minimalne standardy.

 

Zalety dobrze zaprojektowanego monitoringu CCTV:

- prewencja / bezpieczeństwo: jedną z głównych zalet systemów monitoringu jest zniechęcanie do czynu niepożądanego. W sytuacji, w której jednak zdarzenie takowe wystąpi systemy monitoringu mogą dostarczyć niezbędnych dowodów.

 

- automatyzacja procesów: analiza twarzy, tablic rejestracyjnych czy analiza obiektów to przykładowe parametry rejestrowane przez systemy monitoringu mogące zostać zastosowane w systemach kontroli dostępu, identyfikowania pojazdów czy detekcji pozostawionego obiektu lub wkroczenia do zakazanej strefy.

- analityka: możliwość liczenia osób wchodzących bądź wychodzących czy pomiary ciepła, na podstawie których generowana jest mapa miejsc przebywania klientów podczas zakupów,  to przykładowe funkcje rzadko kojarzone z systemami monitoringu, a pokazujące jak daleko rozwinęła się ich funkcjonalność.

- ubezpieczenie: monitoring jest elementem wymaganym przez niektórych ubezpieczycieli celem zawarcia umowy, może także wpływać na wysokość składki.

Panasonic


KONTAKT

Chciałbyś się skonsultować lub poznać wycenę interesującego Cię rozwiązania? Zadzwoń.

 


 

OBSŁUGA KLIENTA

Pon - Pt: 8:15 - 16:15
Tel. (+48) 32 346 08 80
info@ost-e.pl

WSPARCIE TECHNICZNE

Pon - Pt: 8:15 - 16:15
Tel. (+48) 32 346 08 88
wsparcie@ost-e.pl

BIURO

ul.Wita Stwosza 13
41-506 Chorzów

Zadzwoń